Ochrona i monitoring obiektów MCK w 2018 |
Załącznik Nr 1
KWESTIONARIUSZ OFERTOWY na bezpośrednią ochronę fizyczną, monitoring obiektów należących do Miejskiego Centrum Kultury w Ostrowcu Świętokrzyskim oraz konserwację i naprawę systemu monitoringu
Nawiązując do konkursu ogłoszonego na stronie Miejskiego Centrum Kultury w Ostrowcu Świętokrzyskim www.mck.ostrowiec.pl w dniu ………………. 2017 r. oraz na tablicy ogłoszeń Zamawiającego oferujemy za wykonanie przedmiotu zamówienia na poniższych warunkach i za określone niżej kwoty.
cena brutto słownie: .............................................................................................................................. .zł.
Załącznik nr 2 Umowa niniejsza zawarta zostaje w Ostrowcu Świętokrzyskim w dniu ………….. 2017 r. pomiędzy stronami: ………………………………………………………………………………… zwanym dalej Wykonawcą a
MIEJSKIM CENTRUM KULTURY, ul. Siennieńska 54, 27 – 400 Ostrowiec Świętokrzyski,(adres do korespondencji: Aleja 3 Maja 6, 27 – 400 Ostrowiec Świętokrzyski) REGON: 001162220, NIP: 661 – 14 – 09 – 833, reprezentowany przez Marka Cichosza – p.o.Dyrektora MCK, zwanym dalej Zamawiającym, po przeprowadzeniu postępowania z dnia …………………. na usługi społeczne o wartości poniżej progów określonych na podstawie art. 138g ustawy Pzp zgodnie z procedurą, spełniającą wymogi określone w art. 138o ust 2- 4 ustawy Pzp. § 1. Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do wykonania w okresie od dnia 1 stycznia 2018 r. do dnia 31 grudnia 2018 r:
Centrum Tradycji Hutnictwa, ul. Świętokrzyska 6 i 6a, 27 – 400 Ostrowiec Świętokrzyski,
§ 2.
1) monitorowania uzgodnionych sygnałów, o których mowa w § 1. ust. 1. i ust. 3. przez cały czas trwania umowy, również w dni świąteczne i wolne od pracy przez całą dobę, 2) rejestrowania uzgodnionych sygnałów odebranych z lokalnego systemu alarmowego, 3) udostępnienia Zamawiającemu wyciągów z odpowiednich rejestrów, na jego pisemne żądanie, 4) podjęcia interwencji na każdy sygnał alarmowy odebrany przez Centrum Monitorowania wg. kolejności otrzymywanych sygnałów z lokalnych systemów monitorowanych – zastrzega się priorytet dla sygnału napadu z uwagi na możliwość zagrożenia życia, 5) użycia grupy szybkiej reakcji do udaremnienia powstania szkody w mieniu Zamawiającego, przy czym czas dojazdu grupy w dobrych warunkach atmosferycznych (sucha nawierzchnia, bez mgieł i opadów) wynosi do 5 minut od momentu otrzymania alarmu, gdy nie dochodzi do nieprzewidzianych zdarzeń nadzwyczajnych, 6) w razie uzasadnionej potrzeby powiadomienia Zamawiającego lub osobę upoważnioną, Policję, Straż Pożarną, albo inne specjalistyczne służby w zależności od potrzeb.
1) utrzymania lokalnych systemów alarmowych przez cały czas trwania umowy w stanie przydatnym do użytku, 2) okresowego sprawdzania prawidłowości działania lokalnych systemów alarmowych przy uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, 3) niezwłocznego zawiadomienia Wykonawcy o ważnych wydarzeniach dotyczących systemu alarmowego i innych okolicznościach mogących mieć znaczenie dla usługi monitorowania, w tym o ewentualnych uszkodzeniach i niesprawnościach łączy i systemu o których powziął wiadomość, a jeśli takowe trwają lub ich przewidywany brak działania trwać będzie dłużej niż jedną dobę – poinformować o tym Wykonawcę na piśmie, a także o zmianach numerów telefonów, osób upoważnionych oraz o innych zmianach w karcie zgłoszenia, 4) zapewnienia wolnej przestrzeni roboczej wokół każdej czujki, przy czym Zamawiający wyraża zgodę na zmianę wystroju wewnętrznego obiektu mogącego mieć wpływ na działanie systemu alarmowego, 5) Zamawiający lub osoba upoważniona jest zobowiązana do stawienia się w chronionym obiekcie od chwili powiadomienia w czasie nie dłuższym niż 30 minut. Jeżeli w czasie 30 minut nie uda się powiadomić Zamawiającego lub osoby upoważnionej o zaistniałym zdarzeniu (z przyczyn niezależnych od Wykonawcy), lub Zamawiający nie stawi się w obiekcie, wówczas Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe wewnątrz chronionego obiektu. Ochrona fizyczna wykonywana podczas oczekiwania na przyjazd osoby upoważnionej ze strony Zleceniodawcy jest wliczona w koszt zamówienia, 6) prawidłowe włączenie i wyłączenie lokalnego systemu alarmowego bez wywołania alarmu, uznawane jest za operację dokonaną przez osobę upoważnioną. W takim przypadku do obiektu nie jest wysyłana załoga patrolowo – interwencyjna.
1) nieprawidłowej pracy łączy telefonicznych, ich złej jakości, itp. - jako, że nie stanowią one własności Wykonawcy, 2) innych okoliczności, za które w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego – zobowiązany do świadczenia nie ponosi odpowiedzialności, 3) z powodu zaistniałych zakłóceń atmosferycznych dotyczących utrudnienia w otrzymywaniu sygnałów przesyłanych za pomocą fal radiowych, 4) z powodu następstwa sił wyższych. 5. Potwierdzeniem wykonania usługi monitorowania będzie przedstawienie comiesięcznych wydruków ze stacji monitorowych, zawierające zdarzenia wygenerowane przez system alarmowy. Wykonawca dostarczy wydruk Zamawiającemu w terminie do 5 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni.
§ 3.
1) sprawdzania stanu centrali, czujników, manipulatorów, sygnalizatorów optyczno – akustycznych, zasilania awaryjnego i innych urządzeń systemu sygnalizacji włamania i napadu, 2) sprawdzenie zgodności z wymaganiami wszystkich połączeń giętkich, 3) sprawdzenie, czy zasilacze główne i rezerwowe pracują i są sprawne, 4) sprawdzanie łączności systemów alarmowych, 5) sprawdzenie sprawności działania całego systemu poprzez wywołanie próbnego alarmu, 6) dokonania wpisu w rejestrze konserwacji po wykonaniu ww. postanowień. 2. Wykonawca dokonuje okresowych konserwacji systemu alarmowego co 3 miesiące: 1) materiały eksploatacyjne niezbędne do wykonania czynności konserwacyjnych dostarcza Wykonawca na swój koszt, 2) części zamienne niezbędne do przeprowadzania napraw dostarcza Wykonawca na swój koszt, 3) Zamawiający nie będzie obciążony kosztami dojazdu i robocizny serwisanta.
1) uszkodzeń urządzeń w czasie remontów lub działania siły wyższej, 2) uszkodzeń powstałych na skutek działania osób trzecich i nieupoważnionych, a także w wyniku niewłaściwej eksploatacji i w warunkach niezgodnych z wymogami producenta urządzeń.
1) zapewnienia Wykonawcy dostępu do elementów systemu oraz głównej centrali w sposób umożliwiający prawidłowe i bezpieczne prowadzenie prac będących przedmiotem umowy, 2) pisemnego powiadomienia Wykonawcy o planowanym wyłączeniu systemu alarmowego z eksploatacji w terminie 7 dni przed dniem wyłączenia, 3) niedokonywania żadnych zmian i przeróbek w urządzeniach oraz oprogramowaniu centrali za wyjątkiem funkcji użytkownika.
§ 4.
1) kina „Etiuda”, położonego w Ostrowcu Świętokrzyskim przy Alei 3 Maja 6, o którym mowa w § 1.ust. 5. niniejszej umowy, która odbywać się będzie w następujący sposób: w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, tj. poprzez obecność jednego umundurowanego pracownika Wykonawcy w chronionym obiekcie, przy czym strażnicy obecni będą w dni robocze w godz. 21.00 – 07.00, w dni świąteczne i wolne od pracy – całodobowo. 2) muszli koncertowej w Parku Miejskim im. Marszałka J. Piłsudskiego w Ostrowcu Świętokrzyskim, o której mowa w § 1.ust. 6. wraz z jej wyposażeniem, mieniem znajdującym się na jej terenie i terenem znajdującym się w bezpośrednim otoczeniu, w systemie 24-godzinnym, przez 7 dni w tygodniu, jak również w święta i dni wolne od pracy; obszar objęty bezpośrednią ochroną fizyczną określa załącznik graficzny nr 1 do niniejszej umowy, zwanych w dalszej części umowy „obiektami”.
5. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) prowadzenia książki czynności ochrony obiektu, prowadzenia dokumentacji dotyczącej przebiegu, 2) realizowania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 3) zachowania w tajemnicy wszystkich informacji mających wpływ na bezpieczeństwo chronionego 4) strażnicy są zobowiązani do współpracy z pracownikami MCK znajdującymi się na terenie obiektu 5) strażnicy są zobowiązani do wykonywania innych czynności zleconych przez Dyrektora MCK lub 6) niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o wystąpieniu na terenie obiektu pożaru, awarii, 7) oznakowania w sposób widoczny obiektu informacją „obiekt chroniony”, 8) zapewnienia na własny koszt strażnikowi odpowiedniego umundurowania identyfikującego 9) zapoznania się i stosowania instrukcji p.poż obiektu i regulaminu wewnętrznego, 10) przekazania najpóźniej w dniu podpisania umowy Zamawiającemu wykazu osób, które będą 11) każdorazowego aktualizowania wykazu, co najmniej na 24 godziny przed zmianą wykazu osób 12) sprawdzanie, czy na terenie obiektów nie przebywają osoby nieuprawnione, 13) niedopuszczenie do zakłócenia spokoju na terenie obiektów, 14) sprawdzanie zabezpieczenia poszczególnych pomieszczeń obiektów, 15) patrolowanie całego terenu obiektów nie rzadziej niż co 20 minut, 16) pozostawanie w stałym kontakcie z dyżurnym operatorem Wykonawcy, 17) utrzymanie należytego porządku i czystości w miejscu pracy, 18) wpisania zauważonych usterek do książki usterek i przekazania jej Zamawiającemu bez zbędnej 19) egzekwowanie zakazu parkowania przez osoby nieupoważnione na terenie przyległym do 20) w przypadku naruszenia mienia w obiekcie lub bezpieczeństwa pracujących w nim osób (pożar, a) bezpośredniej interwencji, b) powiadomienia ustnie oraz pisemnie, dokonując odpowiedniego wpisu do książki czynności c) w przypadku konieczności interwencji grupy szybkiego reagowania powiadomienia dyżurnego d) wstępnego zabezpieczenia śladów i dowodów kradzieży, włamania, dewastacji itp., e) w uzasadnionych przypadkach powiadomienie Powiatowej Komendy Policji, f) w uzasadnionych przypadkach powiadomienie Powiatowej Komendy Straży Pożarnej, g) w uzasadnionych przypadkach powiadomienie Straży Miejskiej (numer alarmowy 986). 6. Przekazywane przez Zamawiającego pod ochronę obiekty odpowiadają obowiązującym przepisom
8. Strony ustalają że: 1) przeprowadzenie instruktażu dla wyznaczonych pracowników do bezpośredniej ochrony fizycznej odbędzie się w dniach ……………. 2017 roku w budynku kina „Etiuda” oraz w muszli koncertowej (dzień i godzina zostaną ustalone telefonicznie z upoważnionym pracownikiem MCK), 2) po zapoznaniu się wyznaczonych strażników z obiektem i potwierdzeniu ich predyspozycji do wykonywania powierzonych im obowiązków, każda stała zmiana osobowa w ochronie obiektu powinna być uzgodniona wcześniej z upoważnionym pracownikiem MCK (nie dotyczy w przypadku urlopu/wolnego strażnika i tzw. przypadków losowych). 3) osoby pełniące obowiązki strażnika powinna być w pełni sprawna ruchowo ze względu na stałą konieczność monitorowania porządku w obiektach i wokół nich, 4) po przeprowadzeniu instruktażu obowiązek zaznajomienia ewentualnych nowych strażników, przy 9. W przypadku konieczności użycia grupy reagowania na skutek wezwania strażnika obecnego w obiekcie chronionym, Wykonawca gwarantuje, że dojazd grupy w dobrych warunkach atmosferycznych (sucha nawierzchnia, bez mgieł i opadów), o każdej porze (w dzień i w nocy) i gdy nie dochodzi do nieprzewidzianych zdarzeń nadzwyczajnych nie przekroczy 5 minut.
10. Zamawiający zobowiązany jest do: 1) zapewnienia Wykonawcy pomieszczenia do pełnienia służby, dającego schronienie przed opadami 2) wyposażenia udostępnionego pomieszczenia w krzesło i biurko (względnie stolik), apteczkę 3) zabezpieczenia mechanicznego obiektu poprzez montaż zamków we wszystkich pomieszczeniach obiektów, w których znajdują się wartościowe przedmioty, 4) poniesienia kosztów mediów zużytych przez strażników w trakcie wykonywania swych obowiązków. 5) każdorazowego zamykania pomieszczeń, w których znajdują się przedmioty wartościowe, przy czym klucze do wymienionych pomieszczeń w kinie „Etiuda” będzie przechowywać pracownik zatrudniony przez Zamawiającego.
§ 5. 1. Z tytułu wykonania zamówienia Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości ……... zł netto plus 23 % VAT (słownie: …………. złotych netto + 23 % VAT) miesięcznie. 2. Kwota wymieniona w ust. 1. niniejszego paragrafu obejmuje należność za wykonanie wszystkich prac wymienionych w § 1., 2., 3., i 4. niniejszej umowy. Wynagrodzenie wypłacane będzie na podstawie protokołu stanowiącego załącznik nr 3 do umowy oraz faktury dostarczonej do Zamawiającego, która będzie płatna w terminie do 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego, na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 3. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy i obowiązuje przez cały okres trwania umowy, o którym mowa w § 1. i § 9. ust.1. 4. Zamawiający upoważnia Wykonawcę do wystawiania faktur VAT bez jego podpisu na okres trwania
§ 6. 1. W ramach niniejszej umowy Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadzie ryzyka, przy 2. W przypadku powstania szkody w obiekcie, której wystąpieniu Wykonawca mógł zapobiec lub 3. Przyczyny powstania szkód będzie ustalać Komisja złożona z przedstawicieli obu stron umowy. 4. Wykonawca odpowiada także za szkody wyrządzone Zamawiającemu przez osoby, którymi się 5. Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności: 1) jeżeli sprawcy włamali się do obiektu z miejsca obiektywnie niewidocznego dla strażnika, 2) za szkody powstałe wskutek niedopełnienia przez Zamawiającego ciążących na nim obowiązków 3) w przypadku naprawienia szkody lub pokrycia jej kosztów przez sprawców.
§ 7. 1. W przypadku powstania szkody w obiekcie objętym ochroną Wykonawca ma obowiązek udostępnienia 2. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego kradzieży zobowiązany jest on: 1) niezwłocznie powiadomić właściwą jednostkę Policji oraz upoważnionego przedstawiciela 2) w zgłoszeniu pisemnym do Wykonawcy, w miarę możliwości ująć rodzaj, ilość, szacunkową 3) umożliwić przedstawicielowi Wykonawcy przeprowadzenie czynności wyjaśniających, 3. W przypadku odzyskania przez Zamawiającego skradzionych przedmiotów lub wyrównania strat
§ 8. Wykonawca odpowiada za szkody w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi będącej przedmiotem umowy, niepodjęcia interwencji z przyczyn od niego zależnych, w formie odszkodowania, na zasadach przewidzianych w Kodeksie Cywilnym. Na tę okoliczność Wykonawca oświadcza, że posiada aktualne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowe, których potwierdzone przez siebie kserokopie przedkłada Zamawiającemu oraz, że zobowiązuje się do kontynuowania takiego ubezpieczenia przez cały okres trwania niniejszej umowy.
§ 9.
5. Do wszystkich spraw nie ujętych w niniejszej umowie mają zastosowanie uregulowania przepisów 6. Wszelkie ewentualne spory między stronami umowy rozstrzygać będzie Sąd właściwy dla siedziby 7. Strony nie mogą praw wynikających z niniejszej umowy przenosić na osoby trzecie. 8. Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, 1 egzemplarz dla Zamawiającego, 1 egzemplarz dla Wykonawcy.
Zamawiający Wykonawca
…………………………………………… ……………………………………….
Wszystkie załączniki do pobrania pod linkiem: http://www.arl.ostrowiec.pl/bip/mck/index.php?dzial=modules/przetargi&id=0&p=17
|
Komentarze użytkowników: