
.
Załącznik nr 1
SPECYFIKACJA
- Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wynajem ekranu led wraz z obsługą w dniach 14 czerwca – 15 lipca 2018 r. w celu organizacji Strefy Kibica Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018 na terenie Rynku w Ostrowcu Świętokrzyskim:
- ekran led o wymiarach nie mniejszych niż 5,5 x 3 m, standard 16:9,
- jakość – piksel nie większy niż P5,
- stół realizacyjny z minimum 3 wyjściami,
- sprzęt niezbędny do przeprowadzenia transmisji meczów,
- odświeżanie ekranu min. 3840 Hz.
- Konstrukcje techniczne opisane powyżej muszą posiadać aktualne atesty bezpieczeństwa. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać atesty w terminie do 3 dni roboczych od dnia wezwania.
- Wykonawca ma obowiązek udostępnić Zamawiającemu wszelkie dokumenty niezbędne do pozyskania stosownych zezwoleń na organizację imprezy, które dotyczą przedmiotu niniejszego zamówienia.
- Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszelkich czynności związanych z realizacją zamówienia zgodnie z przepisami BHP.
- Do realizacji ww. zamówienia Wykonawca winien dysponować odpowiednim zapleczem sprzętowym, odpowiednio wykwalifikowaną kadrą wykonującą starannie i priorytetowo obowiązki związane z realizacją usługi.
Załącznik nr 2 do Ogłoszenia z 4 czerwca 2018 r.
UMOWA
zawarta w dniu …………… 2018 roku w Ostrowcu Świętokrzyskim, pomiędzy firmą :
…………………………………………………..
zwaną dalej Wykonawcą,
a
Miejskim Centrum Kultury, ul. Siennieńska 54, 27 – 400 Ostrowiec Świętokrzyski, (adres do korespondencji: Aleja 3 Maja 6, 27 – 400 Ostrowiec Świętokrzyski), NIP: 661 – 14 – 09 - 833, reprezentowaną przez Marka Cichosza – p.o. Dyrektora MCK,
zwanym dalej Zamawiającym, o następującej treści:
§ 1
- Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji usługę: wynajem ekranu led wraz z obsługą w dniach 14 czerwca – 15 lipca 2018 r. w celu organizacji Strefy Kibica Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018 na terenie Rynku w Ostrowcu Świętokrzyskim:
- ekran led o wymiarach nie mniejszych niż 5,5 x 3 m, standard 16:9,
- jakość – piksel nie większy niż P5,
- stół realizacyjny z minimum 3 wyjściami,
- sprzęt niezbędny do przeprowadzenia transmisji meczów,
- odświeżanie ekranu min. 3840 Hz.
§2
- Wykonawca oświadcza, iż zapoznał się z terenem (dokonał wizji lokalnej), na którym odbędzie się Strefa Kibica Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018 (Rynek w Ostrowcu Świętokrzyskim), w celu ustalenia warunków i możliwości montażu w przeznaczonym do tego miejscu.
- Strony ustalają, iż osobami do kontaktu w imieniu Wykonawcy jest ………………….. nr telefonu …………………
- Koszty transportu niezbędnego do realizacji zamówienia pokrywa Wykonawca.
- Wykonawca pokrywa również koszty noclegów oraz wyżywienia osób realizujących czynności opisane w par.1.
§ 3
Czas trwania umowy ustala się na okres od 14 czerwca do 15 lipca 2018 r.
§ 4
Zamawiający zobowiązuje się na własny koszt do:
- uzyskania wszelkich niezbędnych zezwoleń oraz pokrycia wszelkich niezbędnych opłat wymaganych przy organizacji imprez,
- przyjęcia na siebie odpowiedzialności za bezpieczeństwo i porządek poprzez zagwarantowanie odpowiedniej ilości obsługi porządkowej oraz zabezpieczenia p-poż.
- zapewnienia stałej obecności elektryka: imię i nazwisko …………………., tel. ……………, oraz osoby odpowiedzialnej za organizację imprez, od momentu przybycia ekipy do czasu demontażu techniki: imię i nazwisko – ………………….., tel. …………….
- zagwarantowania bezpieczeństwa ekipy technicznej oraz nienaruszalność ich mienia od momentu przyjazdu do momentu zakończenia imprezy poprzez zagwarantowanie odpowiedniej ilości ochrony; pod pojęciem mienia rozumie się sprzęt techniczny: ekran led, bagaże, samochody,
- zabezpieczenia dojazdu oraz wyjazdu na Rynek; jeżeli dojazd jest związany z koniecznością uzyskania zgody odpowiednich władz Zamawiający taką zgodę zobowiązany jest uzyskać,
- zabezpieczenia odpowiedniego oświetlenia terenu przy montażu i demontażu ekranu led,
- zapewnienia dla ekipy technicznej na czas montażu, demontażu i obsługi pomieszczenia,
- zapewnienia identyfikatorów umożliwiających swobodne poruszanie się po całym terenie imprezy.
§ 5
1. Za wykonanie przedmiotu umowy ustala się wynagrodzenie w wysokości ………… zł (słownie: ………) netto plus podatek VAT, tj. razem ……………….. zł (słownie: ………) brutto.
2. Płatność dokonana zostanie przelewem po wykonaniu usługi, na postawie protokołu odbioru, do 21 dni od daty wystawienia faktury przez Wykonawcę i dostarczenia jej do Zamawiającego.
§ 6.
Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu przedmiotu umowy do działania z należytą starannością i odpowiada za jakość i terminowość wykonania przedmiotu umowy.
§ 7.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności w przypadku odwołania imprez bez swojej winy, w tym z powodu działania siły wyższej, np. burze, gradobicia, pożar, sytuacje losowe. W takim przypadku nie należą się żadne roszczenia finansowe Wykonawcy.
§ 8.
- W przypadku niedopełnienia warunków umowy i odwołania realizacji zlecenia przez Zamawiającego po podpisaniu niniejszej umowy Zamawiający zobowiązuje się do zapłacenia Wykonawcy (bez wezwania) kary umownej w wysokości poniesionych kosztów, jeżeli odwołanie to nastąpi do 7 dni przed rozpoczęciem terminu świadczenia usług, będących przedmiotem niniejszej umowy, oraz w wysokości 50% kwoty wymienionej w § 5 pkt 1, jeżeli odwołanie to nastąpi w ciągu 7 dni przed rozpoczęciem terminu świadczenia usług, będących przedmiotem niniejszej umowy.
- W przypadku niedopełnienia warunków umowy i odwołania realizacji zlecenia przez Wykonawcę po podpisaniu niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się do zapłacenia Zamawiającemu (bez wezwania) kary umownej w wysokości poniesionych kosztów, jeżeli odwołanie to nastąpi do 7 dni przed rozpoczęciem terminu świadczenia usług, będących przedmiotem niniejszej umowy, oraz w wysokości 50% kwoty wymienionej w § 5 pkt 1, jeżeli odwołanie to nastąpi w ciągu 7 dni przed rozpoczęciem terminu świadczenia usług, będących przedmiotem niniejszej umowy.
- Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność prawną wobec osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w związku z realizacją niniejszej umowy.
- Za każde nienależyte wykonanie umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego do pełnej wysokości szkody.
§ 9.
Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.
§ 10.
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz właściwe przepisy Kodeksu Cywilnego.
§ 11.
Ewentualne spory wynikłe z realizacji niniejszej umowy będzie rozstrzygał Sąd Powszechny właściwy dla siedziby Zamawiającego.
§ 12.
Umowa niniejsza nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku posiadania wymaganych prawem pozwoleń i koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej wykonywanej w ramach realizacji przedmiotu umowy oraz z obowiązku posiadania polisy na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000, 00 zł przez cały czas trwania umowy.
§ 13.
Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze stron.
ZAMAWIAJĄCY: WYKONAWCA:
Załącznik nr 3 do Ogłoszenia z 4 czerwca 2018 r.
.....................................................
|
..............................................
|
(nazwa i adres Oferenta)
|
(miejscowość i data)
|
KWESTIONARIUSZ OFERTOWY
wynajem ekranu led wraz z obsługą w dniach 14 czerwca – 15 lipca 2018 r. w celu organizacji Strefy Kibica Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018 na terenie Rynku w Ostrowcu Świętokrzyskim
Nawiązując do ogłoszenia zamieszczonego na stronie Miejskiego Centrum Kultury w Ostrowcu Świętokrzyskim dniu ………………. 2018 r. oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia na poniższych warunkach i za określone niżej kwoty.
- cena oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia:
Cena netto
|
Stawka VAT
|
Kwota VAT
|
Cena brutto
|
...................................zł.
|
...................................%
|
.................................. zł.
|
.................................. zł.
|
|
|
|
|
- Termin realizacji zamówienia: 14 czerwca – 15 lipca 2018 r.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z treścią Ogłoszenia oraz ze wzorem umowy i nie wnosimy do zawartych w nich uregulowań żadnych zastrzeżeń i w przypadku wyboru naszej oferty przez MCK zobowiązujemy się do zawarcia umowy stanowiącej załącznik nr 2.
.........................................................................................................
|
(podpisy i pieczęcie osób upoważnionych do reprezentowania oferenta na podstawie wpisu do rejestru lub ewidencji albo na podstawie udzielonego pełnomocnictwa)
|
Wszystkie załączniki do pobrania na:
http://www.arl.ostrowiec.pl/bip/mck/index.php?dzial=modules/przetargi&id=0&p=25
|