Druk materiałów poligraficznych - rozstrzygnięcie |
Miejskie Centrum Kultury w Ostrowcu Świętokrzyskim informuje, że 16. 01. 2019 r. została zawarta umowa z firmą ACME Karolina Osierda,ul. Emilii Plater 18a/8, 43 – 300 Bielsko – Biała na druk materiałów poligraficznych, tj. plakatów, zaproszeń, biletów i ulotek na imprezy organizowane przez Miejskie Centrum Kultury w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2019 r.
format
|
cena netto
|
cena brutto
|
1 szt. plakatu A0 – nakład 1 szt./15 nakładów
|
60, 00
|
73,80
|
1 szt. plakatu A1 – nakład 50 szt./15 nakładów
|
7,00
|
8,61
|
1 szt. plakatu A2 – nakład 150 szt./ 20 nakładów
|
1,75
|
2,15
|
1 sztuka plakatu 120 x 176 cm - nakład 10 szt/ 15 nakładów
|
28,00
|
34,44
|
1 szt. plakatu 120 x 176 cm przy – nakład 20 szt./15 nakładów
|
28,00
|
34,44
|
1 szt. plakatu 120 x 176 cm - nakład 30 szt./ 15 nakładów
|
28,00
|
34,44
|
1 szt. plakatu 120 x 176 cm - nakład 40 szt./ 15 nakładów
|
28,00
|
34,44
|
1 szt. plakatu 120 x 176 cm - nakład 50 szt./ 15 nakładów
|
28,00
|
34,44
|
1 szt. zaproszenia DL – nakład 470 szt./ 2 nakłady
|
0,28
|
0,34
|
1 szt. zaproszenia A4 do A5 – nakład 200 szt./ 5 nakładów
|
0,94
|
1,16
|
1 szt. zaproszenia A5 do A6 – nakład 100 szt./ 4 nakłady
|
1,80
|
2,21
|
1 szt. biletu 7 x 15 cm nakład 470 szt./ 8 nakładów
|
0,27
|
0,33
|
1 szt. ulotki A6 – nakład 5000 szt./ 1 nakład
|
0,02
|
0, 0246
|
|
Druk materiałów poligraficznych 2019 |
|
Ochrona budynków i imprez MCK - rozstrzygnięcie postepowania |
Po przeprowadzeniu postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na usługi społeczne - ochrona osobowa oraz monitoring obiektów należących do Miejskiego Centrum Kultury w Ostrowcu Świętokrzyskim, ochrona imprez plenerowych masowych, niemasowych oraz imprezy sylwestrowej, organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury w Ostrowcu Świętokrzyskim - o wartości poniżej progów określonych na podstawie art. 138g ustawy Pzp zgodnie z procedurą, spełniającą wymogi określone w art. 138o ust 2- 4 ustawy Pzp (ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych). Kod CPV: 79700000-1 do 79721000-4 (usługi detektywistyczne i ochroniarskie) Miejskie Centrum Kultury w Ostrowcu Świętokrzyskim zawarł 29 listopada 2018 r. umowy na:
- ochronę osobową oraz monitoring obiektów należących do Miejskiego Centrum Kultury w Ostrowcu Świętokrzyskim
cena netto: 131 376, 28
cena brutto: 161 592, 82
- 2. ochronę imprez plenerowych masowych, niemasowych oraz imprezy sylwestrowej, organizowanych przez Miejskie Centrum Kultury
w Ostrowcu Świętokrzyskim
cena netto za 1 osobogodzinę:
1. impreza masowa – 16, 89 za 1 osobogodz.
2. impreza niemasowa – 16, 89 za 1 osobogodz.
3. impreza sylwestrowa – 59, 89 za 1 osobogodz.
4. ochrona sprzętu – 15, 48 za 1 osobogodz.
cena brutto za 1 osobogodzinę :
1. impreza masowa – 20, 78 za 1 osobogodz.
2. impreza nie masowa – 20, 78 za 1 osobogodz.
3. impreza sylwestrowa – 73, 67 za 1 osobogodz.
4. ochrona sprzętu – 19, 05 za 1 osobogodz.
z Biurem Ochrony Spartan Sp. z o. o., Aleja Jana Pawła II 45, 27 – 400 Ostrowiec Świętokrzyski |
Ochrona budynków i imprez MCK |
Ostrowiec Świętokrzyski, 16 listopada 2018 r.
O G Ł O S Z E N I E
- Miejskie Centrum Kultury z siedzibą w Ostrowcu Świętokrzyskim, ul. Siennieńska 54 (adres do korespondencji: Aleja 3 Maja 6,
27 – 400 Ostrowiec Świętokrzyski), zaprasza przedsiębiorców do składania ofert na bezpośrednią ochronę fizyczną, monitoring obiektów należących do Miejskiego Centrum Kultury w Ostrowcu Świętokrzyskim, konserwację, naprawę systemu monitoringu oraz ochronę imprez organizowanych przez MCK.
- Szczegóły dotyczące zamówienia znajdują się w Specyfikacji, która stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Ogłoszenia.
- Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
- Oferowana cena powinna być podana w kwocie netto plus obowiązująca stawka VAT. Zaoferowana cena może być negocjowana
w dół.
- Kryterium oceny ofert: cena – 100%
- Tryb składania ofert.
- oferty składać należy stosując kwestionariusze ofertowe stanowiące załącznik nr 2 do Ogłoszenia, w siedzibie Miejskiego
Centrum Kultury, Aleja 3 Maja 6, 27 - 400 Ostrowiec Świętokrzyski, osobiście w sekretariacie, przesłać pocztą llub e – mailem:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
do dnia 27 listopada 2018 r. do godziny 1000. Sekretariat czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 – 15.30. Oferty złożone/przesłane po wyznaczonej dacie i godzinie nie będą rozpatrywane. Liczy się data wpływu oferty.
- rozpatrzenie ofert nastąpi w dniu 27 listopada 2018 r. w siedzibie MCK o godz. 1030 .
- termin realizacji zamówienia: 1 stycznia – 31 grudnia 2019 r.
- osobami upoważnionymi do udzielania wyjaśnień są:
- Waldemar Włodarczyk w kwestii bezpośredniej ochrony fizycznej budynku Kina ETIUDA, tel. 605 931 993,
- Wojciech Warych w kwestii bezpośredniej ochrony fizycznej muszli koncertowej oraz monitoringu, interwencji,
konserwacji i napraw w budynku CTH przy ul. Świętokrzyskiej 6 i 6a, tel. 605 410 844,
- Dorota Kowalczyk w kwestii ochrony imprez organizowanych przez MCK, tel. 781 804 090,
pytania dotyczące procedury prosimy kierować do pani Doroty Kowalczyk, tel. 781 804 090.
- Postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych.
- zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Miejskiego Centrum Kultury,
- dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych - e-mail:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
,
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego (dane identyfikujące postępowanie, np. nazwa, numer),
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres co najmniej 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp,
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO,
- posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków,o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załączniki do pobrania:
http://www.arl.ostrowiec.pl/bip/mck/index.php?dzial=modules/przetargi&id=0&p=29 |
|