gototopgototop

Zegarek/Pogoda

Konfiguracja

Naszą witrynę przegląda teraz 20 gości 
Polish Chinese (Simplified) English French German Italian Russian Spanish

Banery

  • Jazz nad kamienną
  • mkidn
  • ostrowiec.travel
  • Browart
  • Mapa Kultury
  • Portal Informacji Kulturalnej
  • Piknik Gombrowiczowski
  • Stowarzyszenie Kulturotwórcze  Nie z tej Bajki
  • Biuletyn Informacji Publicznej
  • Piknik Gombrowiczowski
  • Wielki Ogień
Ogłoszenia
Ochrona i monitoring obiektów MCK w 2017

 

Umowa i załączniki do pobrania:

http://www.arl.ostrowiec.pl/bip/mck/index.php?dzial=modules/przetargi&id=0&p=16

 
Specjalistyczne wyposażenie studia i pracowni

 

Zał. nr 1

Opis przedmiotu zamówienia


SPECJALISTYCZNE WYPOSAŻENIE PRACOWNI FOTOGRAFICZNEJ

1.Skaner A3 płaski – 1 sztuka, do skanowania klisz błon i przeźroczy, 48 bitowa głębia kolorów i rozdzielczość 2400x4800 dpi, technologia Micro Step Drive.

2. Stacja graficzna - 1 sztuka, do obsługi programów graficznych, procesor i5 3,3Ghz,  16gb ram, wyświetlacz 27 cali Retina o rozdzielczości 5k, fusiondrive 2tb, karta graficzna z 2gb pamięci. Myszka i klawiatura w zestawie (magic mouse, magic keyboard) wyposażony w złącze Thunderbolt 2.

3. Monitor LCD – 1 sztuka, specjalistyczny monitor do grafiki, w 100% odwzorowanie barwne, 27 cali o rozdzielczości 2560 x 1440 (Quad HD),  Matryca IPS, podświetlanie LED, czas reakcji 6ms,  w technologii sRGB.

4. Tablet graficzny – 1 sztuka, do pracy z grafiką, do obróbki graficznej, tablet piórkowy, obszar roboczy 299x190mm, rozdzielczość 5080lpi, poziomy nacisku 2048, technologia rezonans elektromagnetyczny, kompatybilność z MAC OSX.

5. Kolorymetr graficzny – 1 sztuka, do kalibracji monitorów, kalibracja kolometryczna,  3 kanałowy sensor.


SPECJALISTYCZNE WYPOSAŻENIE PRACOWNI VIDEO

6. Komputer - 1 sztuka, do obsługi programów video, procesor i5 3,3Ghz,  16gb ram, wyświetlacz 27 cali Retina o rozdzielczości 5k, fusiondrive 2tb, karta graficzna             z 2gb pamięci. Myszka i klawiatura w zestawie (magic mouse, magic keyboard) wyposażony w złącze Thunderbolt 2.

7. Statyw tripod pod kamerę – 1 sztuka, wyposażony w głowicę panoramiczną zaopatrzoną w system kontrbalansu. Zastosowanie - do pracy reporterskiej oraz filmowej, ułatwiający prowadzenie kamery w pionie i poziomie z regulacją

8. Wózek do  statywów kamerowych oraz oświetleniowych - 1 sztuka, posiadający gumowe, obrotowe kółka z blokadą, pozwalający na równomierny przesuw kamery na statywie i poprawiający stabilność obrazu, dający możliwość szybkiej zmiany położenia kamery.

9. Stalowy statyw oświetleniowy – 1 sztuka,  z maksymalnym wysunięciem 4,20m   dla zamocowania lamp oświetleniowych podczas pracy w studiu lub pomieszczeniach zamkniętych oraz w plenerze, konstrukcja stalowa dająca stabilność i możliwość regulacji oświetlenia na różnych wysokościach.

10. Lampa halogenowa z szybą żaroodporną  niebieską - 1 sztuka, mocowana na statywach oświetleniowych dla poprawnego oświetlenia obiektów znajdujących się w studiu lub w plenerze.

11. Uniwersalna lampka do kamer – 1 sztuka, z płynną regulacją mocy oraz temperatury barwowej, lampka może być mocowana bezpośrednio w gnieździe akcesoriów, lub za pomocą dołączonej „łamanej” stopki umożliwiającej regulację kąta świecenia oraz montaż lampy na statywie, ilość diód 140 SMD, strumień świetlny maksymalnie 1400 lm, moc lampy maksymalnie 14W, regulacja barwy od 2800K do 5800K, filtr rozpraszający.

12. Zestaw bezprzewodowy składający się z nadajnika odbiornika i mikrofonu-system do podstawowych nagrań - 1 zestaw, do rejestrowania materiału audio towarzyszącego nagraniom video oraz w pracach reporterskich, przesyłający bezprzewodowo dźwięk na odległość 100 metrów na pasmach UKF zapewniając czysty dźwięk, posiadający system płynnej regulacji, częstotliwość pracy 750 – 765 MHz, modulacja częstotliwości z kontrolą PLL, pasmo przenoszenia 40Hz - 18kHz +/- 3dB, stosunek sygnał/szum 105 dB, zniekształcenia???, zakres dynamiki 100

ilość kanałów 100.

13. Mikrofon kierunkowy - 1 sztuka, kierunkowy mikrofon pojemnościowy typu shotgun zaprojektowany do pracy w profesjonalnych aplikacjach, jak: film, wideo, telewizja, narracja zza kadru oraz dziennikarstwo, wyposażony w wyjście symetryzowane elektronicznie i wymaga zasilania Phantom 48 V [P48]. dysponujący szerokim pasmem przenoszenia, kontrolowaną charakterystyką kierunkowości oraz elektroniką zapewniającą mały poziom szumów, do montażu bezpośrednio na kamerach wideo lub tyczkach.

14. Mikrofon reporterski – 1 sztuka, do przeprowadzania wywiadów i prezentacji.z wszechkierunkową kapsułą dynamiczną, która pełną swobodę działania, bez potrzeby stosowania technik typowych dla mikrofonów kierunkowych, pasmo przenoszenia: 70Hz - 15 kHz, impedancja wyjściowa: 150 Ω, czułość: -56.0 dB,        1 Volt/Pascal (1.00 mV przy 94 dB SPL) +/- 2 dB dla 1 kHz, waga: do 300 g,      złącze: XLR

15. Profesjonalna kamera – 1 sztuka, wyjście HD SDI, najwyższej jakości dźwięk LPCM (bez kompresji) w trybie progresywnym Full-HD 1920 x 1080 (zapis 1920 x 1080 50p), wybór trybu pracy 50Hz lub 59.94Hz, 4 pozycje filtru optycznego: clear, 1/4ND, 1/16ND, 1/64ND, złącza XLR z zasilaniem Phantom 48V,m kompatybilność z kartami SDXC, do wyboru jednoczesny zapis na dwóch kartach pamięci (jako backup) lub w trybie relay-recording do wydłużenia czasu nagrania, funkcja DRS poszerzająca zakres dynamiki dla ciemnych i bardzo jasnych partii obrazu, funkcje Waveform i Vectoroscope ułatwiające precyzyjne ustawienia parametrów obrazu (podbicie, przysłona, balans bieli, itp.), pliki scen, programowalne przyciski użytkownika, wspomaganie fokusu, wizjer i ekran LCD, funkcje pre-record oraz interval-rec, możliwość dodania do każdego nagrania własnzch informacji tekstowe (metadane), złącze IEEE 1394 oraz USB umożliwiające kopiowanie zawartości kart pamięci do komputera.

16. Zestaw do montażu nieliniowego – 1 sztuka, pakiet do edycji wideo w standardzie SD i HD, zintegrowany autoring DVD bezpośrednio na linii edycyjnej, możliwość produkcji przestrzennego dźwięku oraz efektów realizowanych w czasie rzeczywistym, możliwość zmiany tempa odtwarzania i podrzędnej korekcji kolorów. natywny transfer oraz edycję z dokładnością do jednej klatki formatów 720p oraz 1080i HDV.


SPECJALISTYCZNE WYPOSAŻENIE STUDIA NAGRAŃ

17. Mikser cyfrowy z interfejsem audio i sterownikiem DAW - 1 sztuka, mikser cyfrowy z w pełni programowalnymi hi-endowymi przedwzmacniaczami mikrofonowymi i 16 wewnętrznymi szynami z możliwością konfigurowania jako podgrupy, główny tor LCR, 6 miksów matrix oraz wszystkie 16 grup wyposażone       w inserty, 6-pasmową korekcję parametryczną oraz procesor dynamiki, 16 analogowych wyjść XLR oraz 6 dodatkowych wejść/wyjść liniowych, 2 wyjścia słuchawkowe i sekcja talkback ze zintegrowanym lub zewnętrznym mikrofonem, ultra niska latencja oraz brak zniekształceń, wbudowany, dwukierunkowy 32 śladowy interfejs nagrywający FireWire / USB 2.0, Wirtualny rack efektowy wyposażony w osiem w pełni stereofonicznych slotów FX do symulacji wysokiej klasy sprzętu, jak np:  EMT250, PCM70, Lexicon 480L czy Quantec QRS itp., wysokowydajny 40-bitowy zmiennoprzecinkowy procesor DSP o nielimitowanym zakresie dynamiki, bez wewnętrznych przeciążeń i zerowej latencji pomiędzy wejściami i wyjściami, 6 Mute grup i 8 grup DCA z 8 dedykowanymi  zmotoryzowanymi suwakami 100 mm, intuicyjny interfejs użytkownika wraz z sekcją Channel Strip, z bezpośrednim dostępem do regulacji, kolorowy ekran TFT 7" o wysokiej rozdzielczości, z regulacją oraz podświetlane w kolorach RGB wyświetlacze LCD na każdym kanale, 25 zmotoryzowanych 100 mm suwaków,  rozbudowana sekcja Channel Strip oraz definiowalna sekcja regulacji, złącze USB typu A do zapisu nieskompresowanego nagrania stereo i ustawień scen oraz uaktualnień oprogramowania systemowego, możliwość współpracy z osobistym systemem odsłuchowym BEHRINGER P-16, cyfrowe wyjście stereo AES/EBU i MIDI, regulowane linie opóźniające na wszystkich fizycznych wejściach i wyjściach, zdalne sterowanie oraz możliwość edycji scen poprzez dołączone oprogramowanie edycyjne przez port Ethernet, tryb kontrolera emulujący HUI oraz Mackie-Control dla sterowania urządzeniami DAW poprzez USB, system zarządzania scenami.

18. Mikser słuchawkowy – 3 sztuki, cyfrowy mikser 16-kanałowy do tworzenia osobistego miksu na odsłuchy na scenie, intuicyjne "analogowe" działanie z przywołaniem 16 ustawień, 24-bitowe konwertery cyfrowo-analogowe, 3-punktowy EQ z kontrolą wysokości środkowej częstotliwości, funkcje solo i wytłumiania na każdy kanał, wejście MIDI do kontroli w czasie rzeczywistym z BCF2000 i BCR2000, niska latencja, <1 ms, zasilanie z P16-I / P 16-D lub z zasilacza.

19. Monitory odsłuchowe ze statywami – 1 para, dwudrożny, aktywny monitor w konfiguracji MTM d'Appollito w obudowie kompaktowej (zamkniętej), regulacje poziomu wejściowego i poziomu głośnika wysokotonowego, filtr Bassbost, impedancja wejściowa: 10 kOhm, zakres częstotliwości: 40 Hz - 40 kHz (+/- 3 dB), 46 Hz - 20 kHz (+/- 1,25 dB), z włączonym filtrem Bassboost, obudowa: zamknięta, wspólna obudowa dla obu głośników niskośredniotonowych, z wydzieloną komorą dla elektroniki, częstotliwości zwrotnicy: 2900 Hz, nachylenie 24 dB na oktawę, głośnik wysokotonowy: jednocalowy głośnik z miękką kopułką, ring radiator, moc wzmacniaczy: tor wysokotonowy 80W , tor niskotonowy 300W klasa A/B w całości na elementach dyskretnych, monitory parowane z dokładnością 0.25 dB, regulatory wejścia: symetryczne combo, akceptujące zarówno XLR, jak i TRS (jack 1/4''), regulatory wyjścia: XLR, bypass pełnopasmowego sygnału, służy podłączeniu subwoofera, regulacje poziomu wejścia: czułość wejściowa regulowana za pomocą ośmiopozycyjnej drabinki rezystorowej, Regulacje toru wysokotonowego: regulacja poziomu głośnika wysokotonowego -1 dB / 0 /+1 dB, umożliwiająca subtelne dopasowanie charakterystyki monitora do preferencji lub akustyki pomieszczenia, regulacje toru niskokotonowego: bass boost, korygujący przetwarzanie niskich częstotliwości przez obudowę zamkniętą, umożliwiające rozciągnięcie  charakterystyki w lewo, nie podbijając żadnej częstotliwości, czyniąc ją podobną do przetwarzania przez bassreflex, statywy: pasujące do wyżej wymienionych monitorów o regulowanej wysokości od 65 cm do 105 cm

20. Zestaw statywów mikrofonowych  - 10 sztuk, regulowana wysokość, kierunek i kąt, 8 sztuk długich (np. do nagrywania wokalu), 2 sztuki krótkie (np. do nagrywania bębna taktowego).

21. Mikrofon wokalny pojemnościowy – 1 sztuka, charakterystyka kierunkowa: kardioidalna, odpowiedź częstotliwościowa: 20 Hz - 20 kHz,, czułość: 23 mV/Pa, impedancja nominalna: 50 Ω, impedancja obciążenia: 1 kΩ, ekwiwalentny poziom szumu (CCIR): 17.5 dB, SNR (CCIR): 76.5 dB, maks. SPL: 138 dB (THD = 0.5%), złącze: XLR3F, masa: do 450 g.

22. Zestaw mikrofonów do perkusji – 1 komplet, 3 sztuki mikrofon do tomów (kotłów), typ dynamiczny, pasmo przenoszenia: 52Hz - 15kHz, charakterystyka: hiperkardioidalna, impedancja wyjściowa: 580 Ohm, czułość: 2mV / Pa @ 1k, maks SPL: 139dB, poziom odrzucenia: 20dB, 1 x mikrofon do werbla, typ: dynamiczny, pasmo przenoszenia: 55Hz - 16kHz charakterystyka: hiperkardioidalna, impedancja wyjściowa: 580 Ohm, czułość: 2,2mV / Pa @ 1k, maks. SPL: 137dB, poziom odrzucenia: 20dB, 1 x mikrofon do stopy, typ: dynamiczny, pasmo przenoszenia: 40Hz - 16kHz, charakterystyka: hiperkardioidalna, impedancja wyjściowa: 580 Ohm, czułość: 0,6mV / Pa @ 1k, maks SPL: 140dB, poziom odrzucenia: 23dB, 4 x DCLIP uchwyty na mikrofon, 1 x MC1 uchwyt na mikrofon, walizka.

23. Mikrofon małomembranowy  - 1 para, kapsuła: pojemnościowa, polaryzowana zewnętrznie, charakterystyka kierunkowości: kardioidalna, pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, impedancja wyjściowa: 100 Ohm, stosunek sygnału do szumu [IEC651]: 78 dB, ekwiwalentny poziom szumów: <16 dBSPL [krzywa korekcji A zgodna z IEC268-15], maks. SPL: 143 dB [THD 1% dla obciążenia 1 kOhm], czułość: -38 dB, 1 V/Pa [12 mV przy 94 dB SPL] +/-2 dB, zasilanie: Phantom P48 [38 - 52 V], P24 [20 - 26 V], pobór prądu: 4 mA, 2 mA, walizka, osłony powietrzne, uchwyty.

24. Zestaw mikrofonów uniwersalnych:

1. Mikrofon – 1 sztuka, płaska, szeroka charakterystyka częstotliwościowa zapewniająca wyjątkowo czystą i naturalną reprodukcję muzyki oraz mowy, podcięcie basów oraz uwypuklenie środkowego pasma (wzmocnienia pasma prezencji) kontrolowane za pośrednictwem ikon ustawień charakterystyki, odporność na zakłócenia elektromagnetyczne w wyniku zoptymalizowania ekranowania ograniczającego szerokopasmowe zakłócenia emitowane przez monitory komputerów, wewnętrzny pneumatyczny system antywstrząsowy "air suspension", filtr pop eliminujący potrzebę stosowania dodatkowych zabezpieczeń przeciw zgłoskom wybuchowym czy dźwiękom oddechu, owiewka ograniczająca zgłoski wybuchowe i zapewniająca cieplejsze brzmienie przy bliskim ustawieniu mikrofonu podczas śpiewania, uchwyt klamrowy zapewniający łatwy montaż i demontaż, oraz precyzyjną kontrolę ustawienia mikrofonu, klasyczna kardioidalna charakterystyka kierunkowości, jednolita w całym paśmie i symetryczna względem osi mikrofonu zapewniająca maksymalne ograniczenie obecności sąsiednich dźwięków i minimalną koloryzację dźwięków odbieranych przy ustawieniu mikrofonu pod kątem, typ przetwornika: dynamiczny, pasmo przenoszenia: 50 Hz - 20 kHz, czułość (1 kHz): -59,0 dBV/Pa / 1,12 mV/Pa, charakterystyka częstotliwościowa: 50 - 20000 Hz

2. Mikrofon - 2 sztuki: przełączane z poziomu mikrofonu charakterystyki kierunkowości: dookólna, ósemkowa i kardioidalna, 3-pozycyjny przełącznik filtra, pozwalający na ustawienie płaskiej charakterystyki przenoszenia lub filtracji górnoprzepustowej o częstotliwości odcięcia 40 lub 80 Hz, 3-pozycyjny tłumik Pad: 0, -5, -10 dB, układy wyjściowe zapewniające ekstremalnie mały poziom szumów własnych, szeroki zakres dynamiki, odporna na uderzenia siatka chroniąca kapsułę, wewnętrzne, elastyczne zawieszenie kapsuły, przystosowany do pracy ze standardowym zasilaniem Phantom P48 i współpracujący z napięciem 44 - 52 V wytworzonym na pinach 2 i 3 złącza XLR, impedancja obciążenia: współpraca z obciążeniami nie mniejszymi niż 1 kOhm,  rozkład pinów: Pin 1 - masa, Pin 2 - gorący, Pin 3 - zimny, wkładka: podwójna, polaryzowana zewnętrznie, pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, mpedancja wyjściowa: 200 Ohm, stosunek sygnału do szumu [IEC651]: 87 dB, 1 kHz, 1 Pa [IEC651, IEC268-15], ekwiwalentny poziom szumów: 7 dBA SPL [IEC651, IEC268-15], maks. SPL: 147 dB [THD 1% dla obciążenia 1 kOhm], 157 dB [THD 1% dla obciążenia 1 kOhm], czułość: -36 dB, 1 V/Pa [16 mV przy 94 dB SPL] +/-2 dB, dynamika [DIN IEC651]: 140 dBA [IEC268-15], zasilanie: Phantom 48 V,  maks. poziom wyjściowy: +16 dBu [THD 1%, 1 kOhm],

3. Mikrofon - 2 sztuki: charakterystyka kierunkowa: kardioidalna, pasmo przenoszenia: 40 Hz - 15 kHz, czułość: -54,5 dBV/Pa (1,9 mV), impedancja: 150 Ohm, złącze: XLR

4. Mikrofon - 2 sztuki: mikrofon kierunkowy - kardioidalny dynamiczny, bez wyłącznika, pasmo przenoszenia: 50-15000Hz, gniazdo: XLR (cannon), czułość: 1,85 mV/Pa @1kHz, impedancja: 150 Ohm

25. Słuchawki monitorowane:

1. Słuchawki  - 3 sztuki, przewód idący tylko do jednej - lewej słuchawki, możliwość obracania nauszników w osi poziomej, typ: dynamiczne, zamknięte, pasmo przenoszenia: 5-35.000 Hz, impedancja: 80 Ohm, SPL (Sound pressure level)(1 kHz, 1 V RMS): 96 dB, tłumienie dźwięków otoczenia: 18dB, Maksymalna moc wejściowa: 100mW, nominalne zniekształcenia THD: <0.2%, kabel połączeniowy: 3 m, miedź OFC, rodzaj wtyku: pozłacany mini jack 3.5mm, przejściówka na stereo jack 6.3mm

2. Słuchawki – 1 sztuka: typ: dynamiczne  (otwarte) nauszniki z gąbki pokrytej aksamitem, pasmo przenoszenia częstotliwości: 5 - 35 000Hz, mpedancja: 250 Ohm, skuteczność (SPL): 96 dB, zniekształcenia harmoniczne (THD): < 0,2 %, maks. wytrzymałość mocy: 100 mW, sprzężenie głowy z przestrzenią dźwiękową: circumaural, nacisk: 2,8 N, długość kabla: przewód spiralny min. 3 metry,w pojedynczej żyle wychodzącej z jednej strony, złącze: pozłacany mini jack 3,5 mm + 1/4" 6,3 mm przejściówka

26. Zestaw rejestrujący z oprogramowaniem i okablowaniem:

1. Komputer – 1 sztuka,  do obsługi programów rejestrujących audio i miksu, procesor i5 3,3Ghz,  16gb ram, wyświetlacz 27 cali Retina o rozdzielczości 5k, fusiondrive 2tb, karta graficzna  z 2gb pamięci. Myszka i klawiatura w zestawie (magic mouse, magic keyboard) wyposażony w złącze Thunderbolt 2.

2. Oprogramowanie DAW – 1 sztuka, do 128/64/32 ścieżek audio mono/stereo dla próbkowania 44.1-48/88.2-96/176.4-192kHz, jednoczesne nagrywanie do 32 śladów audio, maksymalna ilość wejść i wyjść 32x32 I/O, 96 ścieżek instrument, 512 ścieżek MIDI, 128 śladów Aux, nielimitowana ilość szyn bus, 1 ściezka video, grupy VCA, kompatybilność z ASIO, Core Audio, EUCON, format wtyczek: AAX Native i AAX AudioSuite, nagrywanie w trybie loop i Quick Punch, edytor Midi oraz edytor nut                  z programu Sibelius, wymiana plików AAF/OMF/MXF, odsłuch ścieżek w trybie AFL i PFL.

3. Oprogramowanie do edycji głosu w pakiecie z edytorem intonacji oraz kontroli oddechu – 1 sztuka, baza min. 150 presetów poprawiających jakość brzmienia miksu, dających możliwość poprawić, skorygować i wzbogacić jakość dźwięku, zawierające m.in. efekty: Plate Reverb, FX, Pitch, Delay, De-Esser, Saturation, 2x Compressor, Gate, EQ, Limiter.

4. Pakiet oprogramowania do masteringu – 1 zestaw, pakiet wtyczek do masteringu zawierający narzędzia typu EQ, kompresor, buss kompresor, kompresor wielopasmowy, kompresor mid-side, kontroler szerokości bazy stereo, imager, limiter, wskaźnik korelacji, służący do sklejania miksu, kontroli dynamiki i wzbogacania charakteru brzmienia z narzędziami: Vintage EQ, Vintage Compressor oraz Vintage Tape, zestaw presetów do osiągania autentycznego brzmienia danego gatunku muzycznego, możliwość odsłuchania rezultatów przed renderowaniem, tworzenie własnych torów sygnałowych, możliwość używania pojedynczych modułów z pakietu wtyczek jako wtyczek na śladach lub grupach w programie DAW.

5. Zestaw instrumentów wirtualnych i sampli – 1 zestaw, zawierający SYNTEZATORY: rounds, kontour, massive, monark, absynth 5, fm8, reaktor prism, reaktor spark, retro machines mk2, STRING'S ORAZ CINEMATIC: session horns, session Springs,  EFEKTY STUDYJNE: driver, supercharger, transient master, solid eq, solid bus comp, solid dynamics, the finger, reflektor, traktors 12, BĘBNY I INSTRUMENTY PERKUSYJNE: polyplex , battery 4, drumla, abbey road 60s brummer, studio brummer, discovery series west Arica, GITARA I BASS: rammfire, scarbee mm bass, PIANINA I FORTEPIANY: the grandeur, the maverick, the gentleman, the giant, vintage organs, scarbee a200, scarbee mark I, scarbee clavinet/pianet

6. Złącze mikrofonowe do studia – 1 sztuka, multicore 32/8, kabel wieloparowy, 40 kanałów (32 wejścia, 8 powrotów), długość: min. 30m

7. Klawiatura sterująca MIDI – 1 sztuka, dynamiczna klawiatura sterująca z ośmioma padami także dynamicznymi, osiem potencjometrów, osiem suwaków,

przyciski gotowe do pełnej integracji z DAWem.

8. Przewody mikrofonowe - 20 sztuk: długość min. 6 metrów, przekrój poprzeczny rdzenia: 0.5 mm 2, rdzeń: 2 x 28 x 0.15 mm, izolacja rdzenia – PE, zawartość rdzenia -2 skręcone przewody, ekran: podwójny, miedziany, owijka skręcona w dwóch kierunkach, izolacja zewnętrzna: PVC, średnica zewnętrzna: 7 mm, minimalny kąt zginania: 35 mm, zakres temperatury pracy: -30 °C / +70 °C, impedancja rdzenia [ohm / km]: 40 ohm, pojemność rdzenia - < 55 pF/m, pojemność izolacji - < 95 pF/m, impedancja izolacji > 100 Mohm/km, kable zakończone złączami XLR 3-pin żeńskim i męskim (3 połączenia lutowane, metalowa obudowa, posrebrzane styki, samozaciskowa dławica kablowa z tworzywa sztucznego, elastyczna profilowana gumowa zagłuszka zabezpieczająca przewód, profilowany przycisk PUSH zapewniający szybkie i proste wyciągnięcie wtyku, pojemność pomiędzy pinami: <4pF, wytrzymałość na przebicie: 1,5kV DC, obciążalność pojedynczego styku: 16A RMS / 50v, szczelność IP40, wytrzymałość mechaniczna >1000 cykli

9. Przewody liniowe - 10 sztuk, długość min.6 metrów, przekrój poprzeczny rdzenia: 0.5 mm 2, rdzeń: 2 x 28 x 0.15 mm, izolacja rdzenia: PE, zawartość rdzenia:  2 skręcone przewody, ekran - podwójny, miedziany, owijka skręcona w dwóch kierunkach, izolacja zewnętrzna: PVC, matowa, średnica zewnętrzna: 7 mm, minimalny kąt zginania - 35 mm, akres temperatury pracy: -30 °C / +70 °C, impedancja rdzenia [ohm / km]: 40 ohm, pojemność rdzenia - < 55 pF/m, pojemność izolacji - < 95 pF/m, impedancja izolacji > 100 Mohm/km, kable zakończone złączami jack 1/4” stereo (rezystancja połączenia: zależne od rodzaju połączenia, rezystancja izolacji: >2GΩ, wytrzymałość na przebicie: 1kV DC, obciążalność pojedynczego styku: zależne od rodzaju połączenia, średnica przewodu: 4-7mm, maksymalny przekrój przewodu: 2x1,0mm2, wytrzymałość mechaniczna: >1000 cykli, zakres temperatur: -20oC...+65oC, Zgodność i normy: IEC 6060311; EIA RS-453; IEC 68-2-20)





Załącznik Nr 2


.....................................................

..............................................

(nazwa i adres Oferenta)

(miejscowość i data)

 

KWESTIONARIUSZ OFERTOWY

na

dostawę specjalistycznego wyposażenia studia nagrań i pracowni,wyposażenia komputerowego studia nagrań i pracowni, wyposażenia nagłośnieniowo – oświetleniowego studia nagrań i pracowni w ramach projektu „Centrum Sztuk Audiowizualnych ETIUDA” finansowanego ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury.

 

Nawiązując do konkursu ogłoszonego na stronie Miejskiego Centrum Kultury w Ostrowcu Świętokrzyskim www.mck.ostrowiec.pl w dniu 25 października 2016 r. oraz na tablicy ogłoszeń Zamawiającego oferujemy za wykonanie przedmiotu zamówienia na poniższych warunkach i za określone niżej kwoty.

  1. cena oferty za wykonanie przedmiotu zamówienia:

Cena netto

Stawka VAT

Kwota VAT

Cena brutto


...................................zł.


...................................%


.................................. zł.


.................................. zł.


cena brutto słownie: .............................................................................................................................. .zł.

  1. Termin realizacji zamówienia: do 9 grudnia 2016 r.
  2. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z treścią ogłoszenia oraz ze wzorem umowy i nie wnosimy do zawartych w nich uregulowań żadnych zastrzeżeń i w przypadku wygrania konkursu zobowiązujemy się do zawarcia umowy stanowiącej załącznik nr 3.









.........................................................................................................

(podpisy i pieczęcie osób upoważnionych do reprezentowania oferenta                   na podstawie wpisu do rejestru lub ewidencji albo na podstawie udzielonego pełnomocnictwa)

 

 



 

 
Zakup sceny mobilnej

Załaczniki do pobrania na stronie BIP MCK:

http://www.arl.ostrowiec.pl/bip/mck/index.php?dzial=modules/przetargi&id=0&p=14

 
Dostawa 200 leżaków na potrzeby Ostrowieckiego Kina Pod Gwiazdami

Załączniki do pobrania na stronie BIP MCK

http://www.arl.ostrowiec.pl/bip/mck/index.php?dzial=modules/przetargi&id=0&p=13

 
Prace adaptacyjno-modernizacyjne pracowni, studia i sali prób

 

Załączniki do pobrania na stronie BIP MCK:

http://www.arl.ostrowiec.pl/bip/mck/index.php?dzial=modules/przetargi&id=0&p=12

 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 następna > ostatnia >>

Strona 1 z 3
All rights reserved ® 2017 Miejskie Centrum Kultury w Ostrowcu Świętokrzyskim | Designed by TRaffii
http://www.kino.etiuda.o-c.pl